Od kandydatów wymagane jest m.in.: wykształcenie wyższe geodezyjne, 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wykonawstwa geodezyjnego lub w służbie geodezyjnej i kartograficznej, uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 lub 2.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
• prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie odwoławczym i w trybach szczególnych niezbędnych do wydania decyzji w sprawach ewidencji gruntów,
• opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi stron na decyzje organu odwoławczego do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego oraz kompletowanie akt w celu przekazania skargi wraz z aktami do sądu,
• udział w rozprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym,
• analizowanie, sprawdzanie i rozpatrywanie pism i korespondencji z zakresu spraw ewidencji gruntów i budynków,
• rozpatrywanie skarg i wniosków stron.
Dokumenty można składać do 18 kwietnia.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl