Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej RDOŚ w Olsztynie, w tym zamieszczanie informacji i ich aktualizowanie,
• prowadzenie postępowań administracyjnych zmierzających do udostępnienia informacji o środowisku i jego ochronie oraz informacji publicznej,
• prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
• sporządzanie projektów decyzji o odmowie udostępnienia informacji oraz o umorzeniu postępowania w sprawie udostępnienia informacji.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie średnie,
• 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
• znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, o udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
• znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
• znajomość ustawy o służbie cywilnej,
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
• umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
• zdolności interpersonalne.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, informatyczne lub geodezyjne,
• 3-miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze ochrony środowiska.
Dodatkowe informacje pod nr tel. (89) 537-21-04.